Czym jest wideo marketing?
to doskonałe narzędzie wzmacniające działania marketingowe firmy. Jeden dobry obraz to więcej niż tysiące słów. Oglądane obrazy lepiej zapadają w pamięć niż przeczytany tekst. Odwołują się do emocji i tworzą indywidualne skojarzenia, informując konsumenta o ważnym wydarzeniu lub o promocji konkretnego produktu.
Zalety naszych rozwiązań:
-
wzbudzają ciekawość a tym samym przyciągają wzrok potencjalnego odbiorcy
-
nadają ludzkie oblicze marki lub firmy, sprawiają, że staje się ona bliższa odbiorcy
-
przekazują więcej treści w krótkim czasie; jest odpowiedzią na wzrost potrzeby konsumentów do oglądania filmów reklamowych
-
promocja tzw. explainer videos, czyli filmików wyjaśniających, wykorzystujących animacje lub ludzi opowiadajacych historię produktu/usługi/marki/firmy
-
praca na własnym, sprawdzonym systemie
Simply InStore Video
Simply InStore Video jest dedykowanym, niewielkim lokalizacjom lub sieciom sklepów, dla których liczy się prosty przekaz wizualny (plansze
reklamowe) odtwarzane rotacyjnie (losowo) wg przygotowanego wcześniej klucza.
Rozwiązanie składa się ze specjalnie dobranego monitora emisyjnego oraz materiału wideo w postaci wyświetlających się plansz na dowolnym nośniku podłączonym do monitora. Aktualizacje odbywają się w zależności od potrzeby zmiany zawartości produktowej, poprzez dostarczenie nośników wymiennych z aktualną i najświeższą zawartością. Rozwiązanie nie wymaga podłączenia do internetu. System działa w sposób zamknięty za pomocą cyklicznych aktualizacji ustalonych przez obie strony.
Pro InStore Video
Pro InStore Video to rozwiązanie dedykowane dla bardziej wymagających klientów lub dużych sieci sklepów. W pakiecie klient otrzymuje monitor oraz Media Video Box (MVB), który łączy odtwarzany content video wraz z dedykowaną playlistą muzyczną (audiomarketing). Zaletą takiego rozwiązania jest zaawansowana synchronizacja treści we wszystkich lokalizacjach, a aktualizacje odbywają się bez konieczności wymiany nośnika oraz ingerencji osób trzecich. Pro InStore Video wykorzystuje najnowszą technologię przesyłu danych, gdzie programowanie umożliwia odtwarzanie zawartości o danym czasie a także automatyczną zmianę w zależności od trwających akcji promocyjnych.