Radio firmowe
Firmowe Radio to doskonałe narzędzie współczesnego marketingu w miejscu sprzedaży. Jest źródłem odpowiednio dobranej muzyki i wyselekcjonowanej informacji. Subtelnie wspiera proces podejmowania decyzji przez klienta w sklepie, pozwala na zapoznanie się z asortymentem poprzez emisję komunikatów lub spotów reklamowych. Dodatkowo buduje wizerunek marki nie tylko przez odpowiednio przygotowaną i dobraną muzykę, ale również poprzez emitowane reklamy.
Radio firmowe to:
- dedykowana muzyka (komercyjna lub Royalty Free) przygotowana przez wykfalifikowany zespół muzyczny
- komunikaty reklamowe informacje: o produktach, wydarzeniach i promocjach
- spoty reklamowe
- jingle identyfikujące markę, zawierające najczęściej nazwę oraz główny slogan reklamowy marki
- piosenki reklamowe, śpiewane przez profesjonalnych wokalistów
- dodatki informacyjne takie jak kalendarium muzyczne (informacje o solenizantach, jubilatach, o ważnych wydarzeniach), horoskop czy nawet informacje pogodowe
Główne cechy radia firmowego
- wyróżnienie marki na tle konkurencji
- promocja miejsca, usług i produktów
- wywoływanie pozytywnych emocji
- budowanie odpowiedniej atmosfery przy podejmowaniu decyzji
- przyjazne środowisko pracy obsługi
- bezobsługowy system (nie wymaga ingerencji personelu)
- legalne źródło muzyki
- systematyczne aktualizacje baz muzycznych
- produkcja komunikatów i emisja reklam